Bestelling volgen
Verzendinformatie
Na het afronden van jouw bestelling ontvang je van ons via e-mail een bevestiging van je bestelling.
Om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen, maken wij gebruik van het verzendplatform van Wuunder. Wuunder schrijf je met twee u’s, want Wuunder verstuurt van u naar u: niet van adres naar adres, maar van mens naar mens, waar je ook bent. Lees meer informatie over het ontvangen van pakketten via Wuunder op de site van Wuunder.
Volgen van je bestelling
Afhankelijk van de inhoud van de bestelling en het afleveradres wordt jouw bestelling bezorgd door PostNL of DHL. Zodra de bestelling is verwerkt en het pakket is aangeboden aan de bezorgdienst ontvang je een e-mail via Wuunder met een track & trace code waarmee je de status van de bestelling kunt volgen.
Levering
Bestellingen worden op werkdagen veelal dezelfde dag nog verwerkt. In Nederland zal in veel gevallen de bestelling de eerstvolgende werkdag worden afgeleverd. Afhankelijk van het tijdstip van bestellen zal voor bestellingen welke naar België en Duitsland worden verzonden de levertijd 1 à 2 werkdagen zijn. Wij zijn uiteraard wel afhankelijk van de bezorgdienst, maar onze inzet is om je zo snel mogelijk te laten genieten van jouw mooie producten.
Afhankelijk van de bestemming, het gewicht en de afmetingen van het pakket wordt jouw bestelling als brievenbuspakket of als standaardpakket verzonden.
- Brievenbuspakket (NL), het pakket past in de brievenbus en wordt door PostNL op het opgegeven bezorgadres afgeleverd.
- Standaardpakket, het pakket past niet in de brievenbus of is te zwaar. DHL probeert je bestelling af te leveren op het opgegeven bezorgadres. Ben je niet thuis als het pakket aangeboden wordt, dan probeert de bezorger de bestelling te bezorgen bij je directe buren of bij een pick-up point of wordt op een later tijdstip een nieuwe bezorgpoging gedaan, de bezorger laat hierover een bericht bij je achter.
Pakket (nog) niet ontvangen
- Brievenbuspakketten PostNL, het komt helaas voor dat PostNL via een e-mail aangeeft dat bestellingen in de brievenbus bij je zijn afgeleverd, terwijl je het pakket nog niet mocht ontvangen. Bezorging vindt dan op een later tijdstip (dit kan enkele dagen later zijn) alsnog plaats.
- Mocht je de bestelling onverhoopt niet hebben ontvangen, laat dit dan tijdig weten en in ieder geval binnen één week na het bestelmoment. Wij zullen dan PostNl of DHL een onderzoek laten instellen en verzoeken het pakket te traceren en indien noodzakelijk voor een oplossing zorgen, bij melding later dan één week nadat de bestelling is geplaatst, is dit helaas niet meer mogelijk.
Vragen of opmerkingen?
Heb je vragen of opmerkingen over de aflevering van je bestelling, neem dan gerust contact met ons op, wij staan je graag te woord.